dimarts, 13 de gener del 2009

Fi del quadrimestre de NTAE


Aquest quadrimestre s'acaba l'assignatura de NTAE, així que per finalitzar l'assignatura m'agradaria fer una petita reflexió de tot el que ha sigut el quadrimestre del que he aprés.... La veritat és que l'assignatura m'ha servit per aprendre noves coses tant coses que mai havia escoltat parlar o que senzillament, per exemple, coses com pujar un vídeo al YouTube que no sabia com fer-ho doncs, gràcies a una sessió didàctica ho vaig poder aprendre. Com aquestes coses, moltes més. L'ús del bloc també m'ha semblat molt interessant, mai havia escoltat parlar, ni sabia que era un bloc, al principi ni res. Ara sé, que com a futura mestra, el bloc em pot servir de molta ajuda, tant per mi com per moltes altres persones i això és molt gratificant.


Avui en dia les noves tecnologies són present en quasi totes les persones, perquè ens fan falta, són necessàries en les nostres vides, per això és fonamental que els nostres alumnes aprenguin i sàpiguen coses d'informàtica, perquè en un futur ho agrairan. Pràcticament sense elles, hauria moments que no sabrien que fer.


Aquesta assignatura m'ha ajudat a conèixer nous programes i fer-los servir, programes que mai a la vida havia sentit escoltar i que ens poden ser molt útils com a futurs mestres.


Crec que en aquest quadrimestre he aprés moltes coses i que em serviran molt en un futur no tant llunyà, com a futura mestra.